vrijdag 14 februari 2014

Dream catcher

Last week I showed a sneek peak of my hand-made (crocheted!) dream catcher and today I will show the finished version :).
Vorige week konden jullie al een sneek peak zien van mijn zelfgehaakte dromenvanger en vandaag dan de foto's van de dromenvanger nu hij helemaal af is :). 

And this is the result! I only used materials found around the house. When I'm at the beach I have a hard time not collecting sea shells and lovely branches, so there is enough around the house to work with ;). The little pink flower is a rose I made of Fimo clay. (Clearly taking pictures is a skill I have to work on.....)
The pattern comes from the book 'Kleurrijke cadeautjes haken' from Margriet De Muinck and the colour and decoration inspiration comes from this blogpost of Klein Zoet Geluk.
Dit is hem geworden! Ik heb alleen materiaal gebruikt wat we al in huis hadden. Als ik op het strand ben vind ik het erg moeilijk om geen schelpjes en takjes te verzamelen, dus er is altijd genoeg om mee te knutselen ;). Het roze stipje is een roosje dat ik maakte van Fimo klei. (Ik heb nog niet echt goede foto skills, dus heel zichtbaar is ie niet....)
Het patroon komt uit het boekje 'Kleurrijke cadeautjes haken' van Margriet De Muinck en de kleur- en decoratie inspiratie komt van deze blogpost van Klein Zoet Geluk.

Enjoy your valentines day!
Fijne valentijnsdag!

With love,
Liefs,
Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten