donderdag 15 mei 2014

Kingsday

Blogging has been a while.... Being graduated and looking for a job takes a lot of energy even although I do have a lot of spare time. I have found it hard to enjoy.
Het is al weer even geleden... Ondanks dat ik op het moment veel vrije tijd heb, kost het me veel energie om op zoek te zijn naar een baan en dus niet te weten waar ik aan toe ben.

For now I want to share with you my thrift finds from last Kingsday. I was very lucky and am ABSOLUTELY IN LOVE with everything pale pink at the moment ;).
Voor nu laat ik jullie toch nog eventjes mijn Koningsdag vondsten zien. Ik heb veel spulletjes gevonden die ik echt GEWELDIG vind. Al vind ik op het moment alles dat lichtroze is geweldig ;).


 {My treasures, mijn schatten}

These lovely pale pink bowls I bought for 1 euro each! And for the baking 'tin' in the back 3 euros. I was looking for bowls for a while and these are perfect to me. So in love ;).
De roze schaaltjes kocht ik voor slechts 1 euro per stuk en voor de bakvorm erachter 3 euro. Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe schaaltjes en deze zijn perfect voor mij. Zo blij :).

These tins are from House Doctor and I also bought these for 1 euro each! They are so lovely for putting in dried herbs or sachets of vanilla sugar! Looking forward to having my own kitchen to put them on a shelf for display :).
Deze blikjes zijn van House Doctor en kocht ik ook voor 1 euro per stuk. Ze lijken me zeer geschikt om gedroogde kruiden of zakjes vanille suiker in te bewaren! Ik kijk er zo naar uit om straks een echte eigen keuken te hebben en ze daar op een plankje uit te stallen :).

And this is absolutely one of my favorite finds ever! It is a crocheted shawl, which I think was hadmade. It is a lovely color taupe and will be perfect for a summer evening. For only 2 euros it was mine, how could I resist?
En dan deze super vondst! Het is een gehaakte sjaal en volgens mij zelfs handgemaakt. Hij is taupekleurig en perfect voor een mooie zomeravond. Voor 2 euro mocht ik 'm hebben, die kon ik toch niet laten liggen?

What did you find at Kingsday?
Hebben jullie nog iets leuks gevonden afgelopen Koningsdag?

With love,
Liefs,
Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten