donderdag 19 december 2013

New blog!

And then, here it is finally! My new blog! During my internship in France I could not blog, since I only had internet during working hours...In which I had to work ofcourse... Not blogging gave me time to think and I felt I had outgrown my previous blog. Therefore the idea raise to start all over again, with a blog that suits me beetter now I'm (a bit) wiser and older that when I started blogging a couple of years ago. This will be the place where I hope to share my creativity, passion for new recipes and much more with you. However, since I'm typing this during my lunch break since in still in lovely France, it will take some time ;). I hope you enjoy my new blog!

En hier is ie dan eindelijk! Mijn nieuwe blog! Tijdens mijn stage in Frankrijk kon ik niet bloggen, aangezien ik alleen internet had op kantoor.... Waar ik natuurlijk was om te werken... Deze blogpauze gaf me tijd om na te denken en ik kreeg het gevoel dat ik mijn oude blog een beetje ontgroeid was. Vandaar dat het idee ontstond om helemaal opnieuw te beginnen, met een blog die beter bij me past dan de blog die ik een paar jaar geleden begonnen ben. Hier hoop ik mijn creativiteit, nieuwsgierigheid naar nieuwe recepten en nog veel meer met jullie te delen. Het zal nog wel eventjes duren voor de updates volop online komen en de layout zal nog wel gaan veranderen (ik ben namelijk nog steeds in het prachtige Frankrijk en type dit in mijn lunchpauze ;) ). Ik hoop dat jullie mijn nieuwe blog met veel plezier gaan lezen!

With love,
Veel liefs,

Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten