maandag 3 februari 2014

Action shoplog

Saturday I showed you my new craftsupplies.... Well when I had a look at the pattern I had in mind for the little skeins of cotton...I found out I need some more...
So back to the budgetshop! And of course I bought more than only the little skeins of wool ;).
 Zaterdag liet ik jullie mijn nieuwe knutselspulletjes van de Action zien... Toen pakte ik het haakpatroon er eens bij dat ik in gedachten had voor de bolletjes katoen...om tot de conclusie te komen dat het toch wel erg kleine bolletjes waren...
Dus terug naar de Action en dan kom je altijd terug met meer dan wat je van plan was ;).

I'm trying to crochet the little snails from 'amigurumi and mini's' (Tessa van Riet - Ernst) and I already love them :). Still have to find savety eyes, but hey I started crafting again!
Ik ben bezig de kleine slakjes uit 'amigurumi en mini's' (Tessa van Riet - Ernst) te haken en ik vind ze nu al leuk worden :). Ik moet nog wel even oogjes zoeken, maar ik ben weer begonnen!

I also found three (!) cookbooks at the budget store, which I could not resist. So later on a review on them, stay tuned!
Ik kwam deze schattige kookboekjes tegen en ik moest ze gewoon alle drie (!) meenemen. Ze waren E0.99 per stuk, dus dat viel gelukkig mee :). Binnenkort een review, dus blijf meelezen :).

And finally some licorice and easter decorations. I know it's not easter yet, but hey, I resisted the dancing and cobling chicken! And what can I say, some girls crave chocolate, I need licorice ;).
 Tot slot nog alvast wat paasdecoratie en een zak drop. Ik weet dat pasen nog ver weg is, dus ik heb heel netjes de geweldige dansende en kakelende kip laten staan ;). Drop vind ik dan weer wat moeilijker te weerstaan (moeilijker dan chocola zelfs ;) ).

So a very short update on my unexpected shopping spree :). Later this week I have planned to give a tour through my students room. The sun was shining lovely last weekend, so I made a lot of pictures, and I already started to say goodbye to my room since I'm no longer a student ;).
Dit was dus even een korte update van mijn onverwachte Action bezoek :). Later deze week heb ik een rondleidinkje door mijn studentenkamer gepland. Afgelopen weekend scheen de zon heerlijk naar binnen, dus heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om even wat foto's te maken. Eigenlijk ben ik al begonnen afscheid te nemen van mijn kamertje, nu ik geen student meer ben ;).

Enjoy your week! With love,
Fijne week! Liefs,
Irene

2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingen gekocht! Ik heb nu trouwens heel veel zin in drop. :)

    BeantwoordenVerwijderen