zaterdag 1 februari 2014

Craft supplies

Lately I've lost my creative energy, and actually my whole purpose in life seems a bit gone... Since my graduation, I seem to be not only finding a job, but also finding grip on my life...which does not seem to turn up yet... However, not being creative is not being me and after receiving a beautiful card made by Mariska (Curly Creative, thanks again!) it started to itch again :).

De laatste tijd lukt het niet echt om creatief te zijn en ook mijn doel in het leven is een beetje weg... Sinds ik afgestudeerd ben ben ik niet alleen bezig met het vinden van een baan maar ook met het terugvinden van de grip op mijn leven...dat kost wat tijd... Maar niet creatief zijn is echt niets voor mij en toen deze mooie kaart gemaakt door Mariska (Curly Creative) op de mat viel (Nogmaals dank je wel!) begon het toch weer te kriebelen :).


Therefore I went to the budgetshop that is close by, to find buttons, bakers twine and little balls of cotton.
Daarom ben ik eventjes naar de Action geweest, waar ik knoopjes, bakers twine en kleine balletjes katoen vond.


Also at the thriftstore I found these beads, which go perfectly with colorful crochet projects :). This book I got as a christmas present and I love browsing through it :). The patterns are very colorful and I already tried the dreamcatcher that is in there (twice) :). The crochet part is finished, but the decoration part isn't so I will show them later :).

Bij de kringloopwinkel vond ik nog deze kraaltjes, die perfect passen bij kleurige haakprojecten :).  Het haakboekje kreeg ik met kerst en is superleuk om af en toe door te bladeren. De patronen zijn erg kleurrijk en ik moest de dromenvanger gewoon uitproberen :). Het haakgedeelte is af, maar de afwerking nog niet helemaal, dus die laat ik later zien :).


With love,
Veel liefs,
Irene

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik hoop voor je dat je snel weer wat meer grip op je leven krijgt, zit zelf ook een beetje in hetzelfde schuitje haha maar gelukkig begin ik morgen met m'n afstudeerstage :)

    PS: doe je al mee aan mijn winactie? Ik mag een super leuke tas en beanie weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie! Geniet van je afstudeerstage, voor je het weet is het voorbij en begint de rest van je leven ;).

      Ik kom gelijk even bij jouw give away kijken :)

      Liefs!

      Verwijderen
  2. Fijn dat mijn kaartje heeft gezorgd dat het weer bij je gaat kriebelen, ik ben al benieuwd naar wat voor moois je gaat maken!

    Fijne zondag <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa! Wat dacht je van witte paaseieren op een bruine achtergrond? En als we dan toch al aan pasen denken: klei figuurtjes met bakers twine als lusje? De ideeen zijn er, de uitvoering komt langzaamaan terug ;).
      Eerst eventjes wat haak/brei projectjes afwerken ;).

      Fijne avond!
      Liefs Irene

      Verwijderen
    2. Dat klinkt goed, ben al benieuwd!!

      Verwijderen
  3. Wat tof dat je een dromenvanger maakt! Ik heb ook moeite met het vinden van een baan.. ondertussen maar lekker bloggen haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen