maandag 10 februari 2014

Wrist warmers

I have a thing for wrist warmers... I always have cold wrists and hands, but typing with gloves is not that easy ;). Therefore I have a whole bunch of them, and I even made some more! They are easy, quite fast projects which give you a chance to try out something new.
Ik heb iets met polswarmers... Ik heb altijd koude polsen en handen, maar typen met handschoenen aan is niet echt een succes ;). Daarom heb ik best al aardig wat polswarmers, en daar kwam dit leuke paar bij! Ze zijn makkelijk en aardig snel te maken en een leuke manier om nieuwe technieken uit te proberen.


The pattern comes from here and is a promotion pdf for a book. With this pattern I learned how to knit with more than one colour and with 4 needles. The wool came from a budget shop and this was a lovely project to learn new skills. I love how they suit my scarf, which was a gift from my cousin :).
Het patroon komt hier vandaan (Engels) en is een gratis uitgave ter promotie van een boek. Met dit patroon heb ik geleerd hoe ik met meer dan 1 kleur en met 4 naalden kan breien. De wol kwam van de Wibra (rood, roze, geel) en de Action (wit) (helaas pluist het wel heel erg). Dit was voor mij het ideale project om nieuwe technieken te leren. Daarnaast wilde ik graag iets maken dat bij mijn sjaal past :). 



With love,
Liefs,
Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten